Heliisolatsioon

Tänapäeva autode müraisolatsioon muutub järjest kehvemaks. Kokku hoitakse ka müra summutavate materjalide arvelt. Sellega seoses on väike -ja keskklassi sõidukid väga mürarikkad. Eelkõige on probleemiks rehvide poolt tekitatud sõidumüra. Samuti paljude mudelite puhul ka mootorimüra. Miks on Bmw palju vaiksem kui nt. Honda? Vastus on lihtne. Bmw kere on juba tehases korralikult isoleeritud erinevate materjalidega. Sarnane tulemus on võimalik saavutada peaaegu iga automargiga, paigaldades autosse erinevaid mürasummutus -ja isolatsioonimaterjale. Peamiseks vahendiks autode mürasummutamise teostamisel on pigimattide paigaldamine. Selle tulemusena väheneb metallpindade vibratsioon ja vähenevad omakorda ka vibratsiooni poolt põhjustatud mürad. Korralik müraisolatsioon ning mürasummutus tuleb teha mitme erineva materjaliga: Pigimatt plekkide jäigastamiseks ja madalate helide summutamiseks ning heliisolatsioonvilt ja muud pehmed ning umbpoorsed materjalid kõrgemate sageduste isoleerimiseks. Mürasummutus -ja  müraisolatsioonimaterjalide paigaldamisega parandate oma auto audiosüsteemi akustikat, eemaldate uste ja polstrite plärinaid ja naginaid, oluliselt vähendate välis -ja  rehvimüra ning samuti vedrustuse töö muutub ”pehmemaks” ja komfortsemaks. Suureneb oluliselt sõiduki kasutusmugavus ning võimaldab sõidukit vahetamata muuta selle sõidumugavus kõrgema klassi  sõiduki vääriliseks.

RÄÄKIGE, MILLINE MÜRA TEID HÄIRIB JA ME AITAME TEID KINDLASTI!

Väike ülevaade tööprotsessist VW Jetta 2013a.



Originaal



Kogu põhja katame 3mm. sünteetilisest mastiksist alumiiniumkattega vibratsioonisummutusmaterjaliga.



Auto tagaosa ning rattakoopad samuti 3mm. sünteetilisest mastiksist alumiiniumkattega vibratsioonisummutusmaterjaliga.



Rattakoopad katame lisaks 15-35mm. vahtpoleüretaanist helisummutusmaterjaliga.



Põhja peale lisaks 6mm. helisummutus- ja soojusisoleerivmaterjal.



Plastikdetailid katame 5-15mm. helisummutus- ja soojusisoleeriva materjaliga.



Kogu lae ulatuses paigaldame 2mm. sünteetilisest mastiksist alumiiniumkattega vibratsiooni summutusmaterjali.



Lisaks 15-35mm. vahtpoleüretaanist helisummutusmaterjal.